poniedziałek, 29 sierpnia 2016

7 ubrań w 7 dni - Sierpień tydzień 4.

No i minął  miesiąc od mojego projektu .Wciągnełam się bardzo .Mam poczucie , że naprawde nosze ciuchy , które posiadam :) to znaczy każdą część po tygodniu ;) tak nadal mam ich za dużo ;)

Zmodyfikowałam troche pod siebie wybieram 7 ubrań + 2 pary butów
pierwsze dwa tygodnie robiłam projekt zgodnie czyli 5 ubrań + 2 pary butów - da się i maksymalnie wykorzystuje się swoją kreatywnośc to jest na plus , ale jednak mi nie pasowało dlatego , że nie czułam sie dobrze zakladając po 3 razy tą sama bluzke.

W tym tygodniu zrobiłam dwa odstępstwa od ubrań projektowych , na rzecz sukienki :)
pogoda nas bardzo zaskoczyła i codziennie jest 20 pare na plusie do projektu żadnej nie wybrałam a w szafie tyle fajnych :)

Poniedziałek :
sukienka- h&m
nowy nabytek , trafiłam przypadkowo , przymierzyłam i ze mną została.Jasny odcień jeansu , rękawki i kieszenie to wielki plus!

torebka - f&f tesco
buty - dunnes stores

bardzo dobrze czułam się w tym zestawie, tego dnia miałam wyjątowko ochote na czerwone usta , od dawna nie nosze takich na codzień ;)





















Wtorek :

same ubraniowe nowości ;)
bluzka- h&m
spodnie - stavidarius
nie mogłam zdecydować się co do rozmiaru wziełam rozmiar 6 a ciągle myśle o 8 ...
torebka- nowy łup z sh
 cały dzień w domu i zrobiłam sobie dzień bez makijażu , mimo tego chciałam wyglądać ładnie :)























środa :


koszula- mango
spodnie - stravidarius
koszulka- h&m
torebka - sh
buty - prezent od mamy

niby wszystko grało w tym zestawie , moje zestawienie kolorystyczne , wzory a jednak źle się czułam... kolejny raz probowałam przekonać się do rozpinanej koszuli i bluzki pod spodem , tak to ok na spacer na wsi... na codzień za luźno jak dla mnie

















czwartek :

bluzka - h&m
sweterek - stravidarius
spodnie - stravidarius
torebka - sh
buty - dunnes stores

w tym zestawie to moge na koniec świata! jakbym miała zdecydować o signature look byłby to właśnie ten , bo ja w tych sweterkach to od zawsze na zawsze :)
zestawienie kolorystyczne świetne!



















piątek :

tym razem koszula  zapięta i cygaretki o wiele lepiej niż rozpięta , dobrze się czułam w tym zestawie i napewno go jeszcze powtórze.




























sobota:





no i mamy kolejne odstępstwo od projektu.
sukienka - sh
każdy ją chwali , krój i kolor ok tylko wydaje mi się zbyt krótka , gdy siadam więc się zastanawiam czy zostanie w szafie.





















niedziela:





zestaw perełka , prosto klasycznie i schludnie! czułam się wyśmienicie :)



























podsumowanie tygodnia :
-super , że pogoda pozwoliłam mi na to aby nałożyć sukienki , to moj słaby punt mam ich pełno ale przez Irlandzką pogode moge sobie na nie rzadko pozwolić.
- już wiem , że kolejny raz koszuli rozpiętej nie nałoże , spróbowałam dwa razy  i to nie moja bajka ;)
- tego lata zdecydowanie wygrywają białe spodnie , ciesze się że zdecydowałam się je kupić chociaż moje strasznie obłażą...
- ta pasiasta bluzka to spełnienie mojego ubraniowego marzenia , warto szukać aż się znajdzie ideał! szykuje się do kupna  kolejnej tej samej sztuki :)

- marzyłam o jeansowej sukience i też ją mam , krój taki jaki lubie , kolor super



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz