wtorek, 6 września 2016

Strój dnia - Magnolia Atramentum

Na blogu ostatnio tylko notki ubraniowe ale co zrobić jak ostatnio mój czas wolny poświęcam dopieszczniu swojej szafy tak by każda tam rzecz była 100 % moja ,czyli żebym chciała właśnie po nią sięgać.Wbrew pozorom jest to u mnie proces długotrwały wybieram fasony , kolory , nadruki :)
Dzisiaj w roli głównej moja nowa sukienka nad która zastanawiałam się bardzo długo całe dwa miesiące ;) aż zdecydowałam , że będzie moja nie czekając na wyprzedaże.
Jest to piękna klasyczna granatowa sukienka inspirowana latami 40 wykonana z wiskozy idealna na lato! zakochałam się w niej od pierwszego zobaczenia i założenia!.
Dzisiaj pokazuje ją Wam w mojej ogrodowo-przy domowej scenerii.
sukienka : aeterie
torebka: sh
buty : f&f













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz