niedziela, 14 sierpnia 2016

7 ubrań w 7 dni - Sierpień 2016 tydzień 2

Zapraszam na przegląd następnego tygodnia w trakcie wyzwania , które sobie postawiłam by przestrzeć sobie nosa , że jak się chce to się da i kupować ubrań wcale ciągle nie trzeba :)
Jeszcze narazie jestem na etapie sprawdzania ubrań rzadziej noszonych jak leżą i jak się je nosi ... tak więc bywa i tak , że już drugiego dnia projektu chciałabym coś usunąc i zamienić daną rzecz na inną ale się powstrzymuje i łącze cały tydzień by mieć pewność , że tego nie chce i ląduje do oddania.

1.Poniedziałek :
 Koszula - Primark
taka zawiązywana pod szyją
od dawna mi się marzyła i wreście znalazłam :)

Sweterek - Mango 
do wszystkiego mi pasuje , lubie go chociaż moim faworytem nr 1 jest ciemno szary jeszcze nie pokazywany ;)
Spódnica - Stravidarius
lubie jeansowe , chociaż nie jestem przekonana co do tego kroju , troche czuje się w niej jak dziecko ;) no nic będe dalej testować narazie zostaje w szafie.

Torebka - po babci
Buty - już ich nie ma ;)
dostałam je od koleżanki , ponosiłam i oddałam bo chyba taki szpic jest nie dla mnie.
w tych czułam się po prostu źle













2.Wtorek :


tak samo jak dzień wcześniej tylko inna koszulka - Primark znowu , lubie paski ale ta koronka na rękawach zaczyna mi przeszkadzać...





























3.Środa :



buty zmieniłam na ulubione w tym roku balerinki , nowe i pierwsze skórzane w mojej szafie - piękne są i wygodne.

spódnice zamieniłam na spodnie , na szyje założyłam apaszke - kolejna rzecz po babci , bardzo dobrze , czułam się w tym zestawie !!!
po zrobieniu tego zdjęcia zobaczyłam , że pasek od torebki trzeba zmniejszyć i to zrobiłam ;) teraz jest idealnie.




















4.Czwartek :


prawie tak samo jak w środe a jednak inaczej :)

bez apaszki , plus pasek i kawałek bluzki do środka , nadal czułam się fajnie , strój lekko odświeżony i tak na luzie z nutką elegancji tak jak lubie.

























5.Piątek :


Zmieniłam torebke - C&A
do pasiastej bluzki dodałam sweterek chowając tą koronke na rękawach i odrazu wygląda lepiej prawada? niby zwyklak a ja tak lubie :P ta koronka na dole bluzki dodaje czegoś nowego do zestawu , wygląda ciekawiej.

























6.Sobota :


ten zestaw jest super narazie środa i sobota najlepsze. Do tej bluzki i spódnica i spodnie świetnie wyglądają , dobry zakup!
niby codzienny zestaw ale balerinki , ta bluzka i podwinięte nogawki spodni robi paryski szyk,
























7.Niedziela :
Zdecydowanie mój ulubiony zestaw w tym tygodniu czułam się w nim wyśmienicie.Nie sądziłam , że ta apaszka tak pięknie wygląda z białym , już wiem :) i ta szara torebka też dużo dała , fajnie pasuje do żółtego jestem zadowolona z tego zestawu naprawde!
apaszka - po babci Karola
























Podsumowanie :




Ten tydzień poszedł mi bardzo łatwo , każde ubranie do siebie fajnie pasowało i było takie moje , czyli bardzo przyjemnie się je nosiło i jestem mega zadowolona.Zobaczyłam jak apaszka fajnie zmieni strój i je po prostu pokochałam w planie mam kupno kolejnych oj będą moim znakiem rozpoznawczym ;) moje ulubione zestawy w tym tygodniu : środa , sobota , niedziela to takie petardy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz