niedziela, 21 sierpnia 2016

7 ubrań w 7 dni - sierpień tydzień 3

Ten tydzień zaczełam tak jak zwykle , czyli wybierając ubrania do sprawdzenia.Jednak po dwóch dniach stwierdziłam , że wiem już co takie ubrania oznaczają i że nie nosiłam ich bez powodu.Intuacyjnie ich nie nosiłam bo źle się w nich czułam i odkładałam na później ,które nie zastępowało a gdy to nadeszło w czasie projektu wiedziałam , że już ich nie chce i pozbywam się ich jak najszybciej ! :)




Poniedziałek:

zdjęcie ciemnie bo cały dzień był deszczowy.

pasiak z - Lidl
chustka - po babci Karola
torebka - Stravidarius
spodnie - Bershka
buty - Stravidarius

po obejrzeniu zdjęcia stwierdziłam , że wyglądam jak parówka :) dół obcisły i góra
Karol też to zauważył i skomentował ;) dlatego teraz będe kupowała bluzki w moim starym rozmiarze S .

- pomimo tego dobrze czułam się w tym zestawie.Jak paski to w takim zestawie kolorów , fajnie też wygląda połączenie kropek i pasków no i przekonałam się do mixowania kolorów torebek i butów - jestem zadowolona.
- jak buty troche luźniejsze na codzień ale oddające mój styl to właśnie takie ekspadyle. mam jej od zeszłego roku , są super.neutralny kolor , fajne zdobienie.



Wtorek :


źle się czułam w tej sukience i wiedziałam ,że czas na małe podmianki ubraniowe w tym tygodniu , sukienka poszła do torby do oddania.
Miałam ją bardzo długo z dobre 4 lata , rzedko ją nosiłam pomimo wtedy lubianego czerwonego i plisów teraz znam powód 1. wykonanie z polisteru , na ramiączkach nie czuje się dobrze



Sukienka - Pull and Bear




















środa :


Mój ulubiony zestaw w tym tygodniu musze tak chodzić częściej! fajne połączenie kolorów, koszula z rękawkiem w ewidentnie moim kolorze no  i ten sweter nosze do znudzenia nie sądziłam , że aż tak go polubie :)
 koszula - H&M 
nowy nabytek , fajnie się nosi
sweter - Mango
torebka - Stravidarius
kupiona w tym roku , moja pierwsza w tym kolorze! bardzo ją lubie i chętnie nosze.
spodnie - cały tydzień te same i nic się nie stało ;)
buty - Tesco
nowy nabytek , nie są wybitnie wykonane ale wizualnie są piękne ciekawe ile sezonów mi posłużą licze na 3 ;)












czwartek :

Koszula - H&M
Sweter - Stavidarius
kupiony w zeszłym roku ale szybko się rozciągnął ... ponosze go jeszcze ten sezon i będzie do oddania...

torebka- znazna ;)
spodnie - też ;)
buty - Stavidarius

w takim zestawie mogłabym chodzić codziennie , schludnie i wygodnie :)



















piątek :

Koszula - H&M
Torebka - C&A
 koszula to łup z sh , lubie ją za kolor i białe paski dobrze się nosi , chociaż do takiej długości od dzisiaj nosze konturny.
kolory fajnie ze sobą grają.



























sobota :

nie podoba mi się ten zestaw i nie za dobrze się w nim czułam bez apaszki by było lepiej a tak naprawde efekt psują kalosze , które w tym dniu były niezbędne.Myśle , że gdybym miałam normalne buty ;) i mniejszą apaszke by było super.


























niedziela:

pierwszy raz połączyłam szarą torebke i brązowe buty . podejrzałam , sprawdziłam u siebie i jestem za!
super się czułam w tym zestawie i nie chciałam go wcale zdejmować :)
nałożyłam wkońcu ten zegarek , żeby sprawić  jak mi się go nosi bo nie byłam go pewna przez błyszczące dodatki na tarczy , pasek ma super w moim kolorze ciemnego fioletu.

Koszulka - Stavidarius 
moja pierwsza basticowa z zeszłego roku ...
Sweter - Stavidarius
Torebka - Tesco 
lubie ją i dobrze się nosi , wogóle to teraz takie mniejsze nosze , nie zaburzają tak mojej sylwetki i moge coś w nich znaleść ;)
Spodnie- znane ;)
Buty - Tesco
Zegarek - Lidl :D







czego się nauczyłam w tym tygodniu i jestem krok dalej do idealnej szafy :
- czas w którym zobaczyłam , że kolor czerwony mi nie pasuje i jest okropny był najlepszym!
wszystko czerwone znikło z szafy po obejrzeniu zdjęcia z tą sukienką masakra!( na dole może być , czyli spódnica , spodnie w tym kolorze są ok )
- pokochałam kolor brązowy , w butach torebkach i ubraniach :)
- jak nosze długie koszule to tylko i wyłącznie do wysokich butów mogą to być konturny
- ten fioletowy zegarek nie jest zły , wprowadzam go na nowo w użycie ;)
- zbyt dopasowana góra nie wygląda dobrze z dopasowanym dołem . Wracam do bluzek w rozmiarze S :D
- połączenie pasek i kropek w tym samym odcieniu wygląda rewelacyjnie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz