niedziela, 14 sierpnia 2016

Phone mix Lipiec



   Malinowy i szary ! cudowne polączenie kolorów !


herbata i książka - latem żądziej ale jednak :)

 - jeden z 4 dnich upalnych... grzanie się w ogrodzie :)

 - lubie takie poranki
 - mogłam wskoczyć w ulubioną kwiecistą spódnice

 - kwiaty od męża , jakie by nie przyniósł od niego każde są tymi najpiękniejszymi!

 - z urodzin Karola , PRL party była mega zabawa!


 - poranny ratunek ;)
koszula + sweter uwielbiam to połączenie absolutnie o każdej porze roku !!!:P

 - spacer po Dublinie no i kawa oczywiście ;)

- mój zbiór pomadek , dwie z nich pójdą chyba w świat ...

były jeszcze urodziny lenki zdjęć swoim telefonem nie robiłam a gdy go podłączyłam te wysłane się nie wyświetliły , no trudno :)

Bardzo fajny miesiąć bo :

- obchodziliśmy bardzo fajnie 25 urodziny mojego Karola
- byliśmy bo dłuugim czasie na spotkaniu ze znajomymi poza domem ;)
- mieliśmy kilka dni słonecznych , chodziłam w krótkim rękawku i mojej kwiecistej spódnicy - sukces w Irl ;)
- dużo czytałam , miałam na to czas i ochote

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz