piątek, 12 lutego 2016

Portrety w " nowych włosach"


Po kilku latach znowu zdecydowałam się na zrobienie kreatynowego prostowania włosów , poraz kolejny w domowym zaciszu.Jestem zadowolona z efektu.Nie jest to efekt naturalnie prostych strąków lecz taki naturalny.Po prostowaniu uwidoczniła się też moja różnica włosów w kolorze . 
Planuje wizyte u fryzjeta by ujednolicić kolor ale nie wiem kiedy ona nastąpi może przed samym ślubem ;) z chęcia jeszcze raz spróbuje ujednolicić kolor chociaż mam lekkie obawy.
Sama się czuję o niebo lepiej w takich prostach włosach ale też każdy mówi że wyglądam lepiej nawet Karol powiedział że jestem pierwszą osobą która wygląda lepiej niż w swoich naturalnych ;))
Prawdopodonie gdy zejdzie mi kreatyna zrobie sobie znowu przerwe z jej robieniem bo mam wiele masek do zuzycia , nie nadaja się do nakladania po kreatynie a nie chce by pieniądze poszły w błoto i maski się przeterminowały.





              zdjęcie z tłustego czwartku! tyle pyszności dla mnie to byl super poranek , wogóle teraz nie wyobrażam sobie poranka bez dobrego śniadania , po takim mam energie i uśmiech gwarantowany na cały dzień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz