sobota, 20 lutego 2016

Koncert Lemona - prezent na moje 24 urodziny! :)

Wczorajszy dzień był dniem niezwykłym ponieważ wybraliśmy się z Karolem na koncert zespołu Lemon.Był to mój prezent na zbliżające się wielkimi krokami urodziny . Za dni 5 skończe 24 lata.
Koncert był tym udanym naprawde bawiliśmy się świetnie po nim twierdze że wokalista ma naprawde mega talent śpiewał na żywo i zupełnie tak świetnie jak na teledyskach , jedno jest pewne była moc!
Był to dla nas też wyjątkowy koncert ponieważ jest on naszym pierwszym wspólnym tego typu.
Człowiek uczy się codziennie a szczególnie ja ;) a jak? na własnych błędach.Nałozyłam bardzo niewygodne buty , w czasie koncertu nogi zaczeły mnie boleć strasznie , stopy pieć ... wytrzymałam
te 4 najlepsze piosenki i musieliśmy isć z naszego nawet dobrego miejsca( widziałam chociaż scene) ;)
kolejna rzeczą była wielkość mojej torebki - nie wiem gdzie ja mialam głowe brać największą z szafy , nie wiem po co...i tak strasznie przeszkadzałam w tłumie.Jeden plus też był wiem że zawsze musze brać buty na obcasie żeby cokowielk zobaczyć , kolejny plus to taki że wziełam buty na zmiane i mogłam dać odetchnąć stopom :)
Po koncercie nie czekaliśmy na autograf ... poszliśmy na buritto nasze sprawdzone .
Świetny wieczór , naprawde się wybawiłam i jednocześnie wypoczełam tego właśnie potrzebowałam :))











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz