sobota, 6 lutego 2016

Phone mix - Styczeń

Ten miesiąc minął w oka mgnieniu ;)

Styczeń zaczełam od wielkiej szklanki kawy :)

- ostatnie zdjęcie z Tobim , niespodziewanie sąsiedzi się wyprowadzili i nawet się nie pożegnaliśmy...

                       - wreście moja , przeczytała  w dwa dni tak mnie wciągneła napewno przeczytam poraz kolejny, piękne zdjęcia i ta prostota wydania obłędna.
- w krzywym zwierciadle ;)

                 - wymarzona no i już moja :)

                                   - spotkanie z dziewczynami

                              - piękna mroźna zima!

                   - piękne poranne niebo

                                    - bukiet od Karola

                                      - sobotnie sniadanie :)
                               - po przeczytaniu dwóch książek o slow fashion zrobiłam porządna czystke w szafie , kolejny wor ubrań oddałam...nie wiem jak to wszystko pomieściłam ;) nie jest idealnie ale małymi krokami chce iść w tym kierunku , widzę już postępy nie kupuje bo cena niska , patrze na skład a na zakupy przeznaczam dzień bez planów ...
                           - jak od kilku lat w styczniu idziemy na spacer na pobliski kanał karmić łabędzie :D

   - wieczór z dziewczynami , jeden z wielu w tym miesiącu a zdjęcie zrobiłam jedno ;) co jak co ale jest progres w spotkaniach towarzyskich :D

Postanowienie na kolejny miesiąc wszędzie zabieram ze sobą mój wielki aparat , za każdym razem jak patrze na jakość zdjęć  z telefonu siedze i płacze ;)) i co z tego że ma 21 pikseli? za to matryce jak główka od szpilki...


Podsumowując ten miesiąc: wyjazd do Polski i pozaławianie spraw związanych ze ślubem, piękna mroźna zima , dwa spotkania z koleżankami z dzieciństwa , mnóstwo wyjść na kawe , wymarzona biżuteria została tą moją, świętowanie 60 urodzin taty , przeczytane dwie książki "Elementarz stylu" , "Slow fashion modowa rewolucja" obejrzane dwa bardzo dobre filmy : Król życia z 2015 roku i Motyl - dawno nie zdarzyło mi się płakać na filmie... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz