poniedziałek, 31 marca 2014

instax mini 8

W końcu mogę dodać notkę ze swoją recenzją tego aparatu :). Jako fotomaniaczka jestem nim totalnie zauroczona.Zawsze marzyłam o tego rodzaju aparacie a  marzenia się spełniają.Pamiętam do dzisiaj jak po przestawieniu w cyrku dzieci ustawiały się w kolejce by za jedyne 10 złotych zrobić sobie zdjęcie z wężem , czy też pudelkami.Teraz  mam go  u siebie i mogę używać  kiedy zechce coś pięknego. Radość po zrobieniu zdjęcia ogromna format  typowo portfelowy na początku mi troche przeszkadzał i zastanawiałam się swojego czasu , czy nie zamienić go na na instax 210 , który ma wielkość dwóch zdjęć tego mini. No ale jak narazie się nie zdecydowałam i uważam że ten mniejszy format ma również swój klimat a pozatym jego wygląd jest o niebo lepszy. Totalnie wkręciłam się w ten świat i na ebayu kupiłam kilka drobiazgów by urozmaicic swoje zdjęcia. Uważam , że jest to świetny aparat na imprezy jak też do uchwycenia ulotnych chwil codziennych. Polecam go każdemu :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz