niedziela, 6 kwietnia 2014

B&W fotografia analogowa

Na tą klisze czekałam bardzo długo , w serwisie mieli niewiadomego pochodzenia problemy z 12 dni przeciągneło się to do miesiąca! , to było niewiarygodne no ale wreście ją mam!. Ja z efektów jestem bardzo zadowolona i dalej wierna tego rodzaju fotografii.Ba! już nie mogę doczekać się kiedy będę mogła wycykać kilka klisz w moim rodzinnym mieście i w mojej kochanej wsi z dziecinnstwa , uwielbiam tam wracać a to bez wątpienia już się nie zmieni :)


 To zdjecie uświadomiło mi , że fotografie czarno-białą można robić w bardzo złych warunkach , ta była wykonana chwile przed deszczem , zero światła a to jest dla mnie ważne , że mimo tego udała się , ponieważ w Irlandii bardzo często pogoda nie sprzyja fotografowaniu.


   W czasie poszukiwania podobnych do  Polskich krajobrazów , nic z tego!





                                                                        Maynooth



 Pierwsze i ostatnie przypadkowe ujęcie z Londynu , chciałam skończyć tą klisze , by wsadzić nastepną niestety nieudało nam się to , żałuje bardzo ale wszystko do nadrobienia , dobrze , że cyfrowych zdjęć mamy dużo :)

                                                                            Dublin marzec 2014 rok
                                                                       Maynooth


                                 Kwiaty od Karola i mój zaręczynowy pierscionek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz