wtorek, 18 marca 2014

św . Patrick Day cz.1

Kolejny post na zielono . Wczoraj odbyło się narodowe święto Irlandii ,  święto Patryka. Z okazji tego , że tu mieszkam i ja biore w nim udział , przyjeżdza masa turystów wiec w pracy mamy co robić ;) Drugi rok z rzędu miałam nocną zmiane , więc mogłam pójść na parade . W tym roku wybraliśmy się na główną parade w stolicy.Chciałam zobaczyć jak tam jest , ale nie udało mi się zabardzo , masa ludzi a z moim zwrostem było to nie wykonalne ;). Zobaczyłam tyle ile udało nam się zrobić na zdjęciach nad głowami ludzi :D. Podsumowując lepiej zostać na paradzie w malym miasteczku , tam napewno wszystko zobaczysz :). A Dublińską lepiej obejrzeć w telewizji.My załapaliśmy się też na kawałek naszej miateczkowej , gdy szliśmy na Busa do Dublina , więc tak jakby dwie parady w jednen rok ;) Atmosfera była fajna , każdy był przebrany lub miał zielony akcent my też . Później poszliśmy na drinka i do domu.Bo ja w dzień parady , o 8 rano skończyłam prace a parada  zaczeła  się o 12 , licząc dojazdy do domu , godzine od Dublina, spałam 1 po nocce i na paarade!.Jak się chce to można.;) Bez zbędnego gadania , pokaże wam zdjęcia.W tym roku zrobiłam ich o wiele mniej , no ale jak nie widzieliśmy parady to co mieliśmy fotografować :P. Oglądajcie ;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz