poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Grecja dzień 4 - Thassos

Dziwnie mi tak nadrabiać zaległości po Grecji dwa tygodnie po wakacjach , cała ekscytacja opadła dlatego wiem że takie notki pisze się zaraz po ale w tym roku miałam baardzo dużo zdjęć do obrobienia więc zajeło mi to dużo czasu :P.
Czwartego dnia pojechaliśmy zwiedzać stolice wyspy Thassos- Thassos lub Limenas jak kto woli ;)
Pojechaliśmy no i z deka się zawiedliśmy ;). Zwykłe miasto portowe... czyli coś na wzór naszego w którym mieszkaliśmy. Nie dałam za wygraną i wyciągnełam chłopaków w głąb no i trafiliśmy na fajne widoki gór oraz brame Hery , Zeusa i szczątki bazyliki Byzantyńskiej Jak zwykle zrobiliśmy też przerwe na lody :) .

                                 - Widok z autobusu w drodze do stolicy
                                     - przechadzając się uliczkami...
                 - przerwa na lodyyy :D
                    - oto i całe ruiny bazyliki :D

                      - przy owocach mniamniam

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz