czwartek, 25 września 2014

Malta 'okiem' fisheya lomo

Hej , hej witam was cieplutko w ten dzień pełen szarości za oknem. Ja się już jej nie boję bo jestem  po zakupach i w szufladzie mam moją kochana liściasta zielona herbate. Ta zielona to moje ukojenie ;) ale nie o tym!
Pisze do was by pokazać wam pierwsza i chyba ostatnia bo prawdopodobnie nam się aparacik zepsul :( partie zdjec z lomo 2 fisheye.



Na swoją kolej do użycia czekał od dawna , bo aż od Kwietnia! no ale nic się nie odwlecze :)
Dosłownie za grosze udało się nam kupić pak kliszy , więc bez namysłu spakowaliśmy go do walizki w podróż na Malte ( sierpień)
Powiem szczerze , że aparat to typowa zabawka , lekka aż nie dowiary , że z tego wychodzą prawdziwe zdjęcia ;) na klisze oczywiście z obiektywem typu fisheye.Po wywołaniu stwierdziliśmy że wychodzą jak ze słynnego 'judasza' z drzwi.No ale jak każda zabawka zdjęcia i sam aparat ma niezwyły urok! Kupiliśmy go , by oszczędzić na zwykłym obiektywie typu fishey , teraz to już nie wiemy sami... ;)  No ale  koniec gadania zobaczcie zdjęcia :

 po włożeniu kliszy musieliśmy oczywiście zrobić kilka zdjęć ' próbnych' ;)

 Niby próbne a moje ulubione :))

                                                                 no i te rownież :*

No i miś w naszej kuchni 

a teraz kolej na zdjęcia z Malty :




                       zachód słońca w tle , zimy lod w gorąc i miś obok - idealnie!

                                        Wieczorne drinkowanie

                         w autobusie turystycznym fotka musi być ;)

                                   w miasteczku ozdobionym na fieste :





                                                               
                                                              Plażowicze ;)



                                                          Plyniemy promem


                                      Moja ulubiona z Malty :




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz