środa, 7 września 2016

7 ubrań w 7 dni- Wrzesień tydzień 1

Poniedziałek :

przekonałam się do marynarek na codzień :)
na dzień dzisiejszy w swojej szafie mam trzy i tyle mi wystarczy a nawet dałabym sobie rade z mniejszą ilością ;)

marynarka i bluzka pasiak zawsze zwracała moją uwage na osobie mijanej na ulicy , teraz i ja się tak noszę ;)

dzięki torebce typu worek , którą w tym roku bardzo często nosze i ekpadylom strój jest w wersji codziennej :)

marynarka- Stravidarius
bluzka- Aldi
Spodnie - sh
torebka - f&f
buty - Stravidarius













Wtorek :


Bardzo się ciesze , że udało mi się znaleść tę koszule.Nowy nabytek ale jest super , no mogłaby się tak tylko niegnieść ;) ale to za sprawą dużej części bawełny. Posiada z przodu i z tyłu falbanke , które pokochałam idealnie wpisuje się w mój dziewczęcy styl. A kolor to juz wisienka na torcie ! czy nie wygląda pięknie z brązowymi dodatkami? :)
kolejnym razem założe ją do białych spodni , myśle że to będzie mój hit! ;)

koszula - h&m
torebka - stravidarius
spodnie - sh
buty - f&f















środa :
W tej sukience zawsze dostaje komplementy i czuje się w niej super pomimo nieco krótszej długości niż nosze zazwyczaj.To za sprawą ulubionego fioletu i nadruku w ptaki na jej górnej częsci.

sweter : Mango
sukienka : sh
buty : f&f
torebka : Stravidarius






















czwartek :

Ten zestaw to dla mnie taki prawdziwy paryski look , paski granatowa marynarka i brązowe dodatki to look dostosowany do mnie :) pierwszy raz pod marynarke załozyłam sweter , czułam się tak świetnie i skutecznie zastępował mi też płaszcz bez którego bardzo często w Irlandii nie potrafie się obejść.

sweter : h&m
marynarka : stravidarius
spodnie : sh
buty torebke znacie ;)


















piątek :
Taka uśmiechnięta jestem w tym piątkowym zestawie nie za sprawą zbliżającego się weekendu , który i tak miałam pracowity ;) a za sprawą zestawu w którym po prostu czułam się fantastycznie! w tym zestawie to naprawde mogę na koniec  świata!
tym razem wisienką na torcie w tym zestawie jest torebka po babci w pięknym ciemno brązowym kolorze :)

koszulka: Aldi
sweter : Mango
spodnie : sh
torebka : po babci
buty : Stravidarius

ten zestaw jest dla mnie bardzo wygodny a zarazem stylowy dzięki pięknej torebce i bluzce w paski










Sobota:

koszula do środka , sweterek i pasek i już mamy inny zestaw jak nie wiele trzeba przekonałam się niedawno , kiedyś myślałam że nie wypada tak chodzić ... i trzeba mieć dużo ubrań i rzeczy to wyboru a teraz wiem że nic nie trzeba ;) oprócz tego aby czuć się w zgodzie ze sobą. Ja się czuje i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa.

pasek - Stravidarius




















Niedziela:

Ten zestaw to już przyznam , że jest totalnym zwyklakiem na codzień do pracy i aby było wygodnie.Tak właśnie lubie nie ma po co kombinować :)





























Podsumowanie :
Tydzień taki naprawde slow ubraniowo , kilka rzeczy w paski , koszula , pasek , sweterek i dwie pary butów no i czarowałam ;) zestawy nie różnią się dużo ale moim zdaniem każdy jest i wygodny i stylowy! czuje się fanstycznie w paskach i styl lekko parysk jak również dziewczęcy jest mi najbardziej bliski! marzy mi się cały miesiąc w sukienkach narazie mój tryp życia na to nie pozwala , ale wiem , że zrealizuje to marzenie i przechodze cały miesiąc w sukienkach to tylko kwiestia czasu.
Przepraszam za nie dopracowane zdjęcia , następne już takie nie będą. Wracam do poprzedniego miejsca w którym światło do zdjęć jest jednak lepsze i w razie potrzeby tak jak w tym tygodniu jednak będe je lekko przerabiała.Ściskam, Justyna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz