piątek, 16 września 2016

7 ubrań w 7 dni - wrzesien tydzień 2 , ostatni mix ;)

Dzisiaj mam zestawienie z poprzedniego tygodnia , tak dopiero teraz :)
po południowe zmiany w pracy , brak chęci do korzystania z komputera - a raczej chwytanie pięknej pogody robi swoje ;)
będzie to  narazie ostatnie takie zestawienie , po pierwsze jest tego za dużo na głownej stronie ;)
to znak , że zbyt się zasiedzieliśmy ostatnio , a może raczej wynika to z tego faktu , że mamy wolne , gdy kierowcy busów strajkują i nie mamy możliwości ruszenia się z naszej mieściny ;)
a po drugie nie potrzebuje już projektu do tego by "wyprobować" ubrań - może bardziej ich testować , dlaczego tak długo przeleżały w szafie i jak na mnie wyglądają a zdjęcia pokazują to najlepiej.
Odpoczne troche i wróce z tym projektem , możliwe , że za 3 tygodnie ...już z zestawami samych sprawdzonych i ulubionych ubrań  i butów w których czuje się najlepszą wersją z siebie. Będe mogła już pokazywać te zestawy z dumą ;)

A w poprzednim tygodniu było tak :

Poniedziałek :


bardzo elegancko zaczełam poniedziałek jak na mnie ;)
w spódnice rzadko idą w ruch ...
tą lubie i zostaje w mojej szafie , tym razem sprawdzałam buty czy nadają się do codziennego chodzienia i czy mi pasują w zestawach.Werdykt jest taki , że się po tym dniu ich pozbyłam .Są nie wygodne - od tej pory kupuje buty na grubym słupku  lub konturnie , szpilki wygodne posiadam i już kolejnych szukać nie zamierzam :). i się rozwiązują podczas chodzenia. Postanowiłam je sprzedać,

zestaw koszula i spodnica bardzo przypadl mi do gustu , jedynie te buty nie zdały egzaminu.
koszula-sh
spodnica-sh
buty - primark
torebka- tesco
ostatnio moja ulubiona , jak można zauważyć ;)









Wtorek :

Tego dnia testowałam sukienke , którą załozyłam pierwszy raz.
Rownież nie zdała egazminu , przez krótszy przod i dłuższy tył nie wygląda to moim zdaniem korzystnie , ponadto ma ciut za krótkie jak dla mnie ramiączka i czuje się w niej uwięziona ;)
mam w swojej szafie sukienki w których czuje się wspaniale dlatego ta w niej nie zostanie.Nie godze się na średniawke , podoba mi się w niej tylko kwiatowy wzór który lubie na ubraniach.

sukienka-chiński sklep internetowy
sweterek - mango
buty - dunnes stores
torebka - tesco














środa:

tutaj wyprobowywałam moje konturny na idealnej wysokości , które nadają się do chodzenia na codzień :) zestaw jak dla mnie nieoczywisty a się sprawdził i czułam się wspaniale wkońcu po dwóch dniach męczarni w poprzednich zestawach :P

pierwszy raz połączyłam szary z czarnych i nie sądziłam że tak to połączenie mi się spodoba! super się czułam i się sobie podobam , gdy patrze na zdjęcie ;) ekstra.

sweter - mango
koszulka- stravidarius
spodnie- stravidarius
buty - lidl
torebka- tesco















czwartek :

Nareście zdjełam metke z tego sweterka :P kolor mnie 100 % nie przekonuje ale daje mu szanse , dobrze się w nim czułam to już wielki plus.
Udana stylizacja , dobrze się w niech czułam i chętnie będe powtarzała.
sweterek - Mango
spodnie - stravidarius
buty - prezent
torebka - sh























piątek :

czułam się super , tyle w temacie :P

































sobota :




































niedziela :

no i niestety po kilku udanych dniach przechodzimy do zestawu nie udanego.
Sprawdzałam ten sweter i nie czułam się w nim dobrze,możliwe że to za sprawą białej koszuli , która w połączeniu z granatem wygląda moim zdaniem zbyt oficjalnie na codzień.Narazie zostaje i wyprobuje połączyć go z niebieską koszula i ciemnymi jeansami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz