sobota, 12 grudnia 2015

Ubieranie choinki.

Hej, w tym roku dosyć szybko bo tylko 11 grudnia zapragnełam mieć już świąteczny klimat.
Wyruszyliśmy więc po choinke w tym roku mamy mniejszą od poprzedniej ale za to pierszy raz mamy taką ozdobioną sztucznym śniegiem musze przyznać że wygląda bardzo ładnie :)
Kolorystycznie mamy taką samo co w roku poprzednim jednak starałam się dokupić kilka rodzaji bombek takich niespotykanych by posłużyły nam na dłużej.Udało mi się upolować małego biało zlotego porcelanowego mikołaja , szyszki z przywieszką w sam raz na choinkowe drzewko oraz gwiazki ,aniołki z filcu a no i ozdoby szklane :)Nowością w tym roku jest moja potocznie zwana gwiazda betlejemska no i lampki zawieszone w oknie salonu z małymi czerwonymi kokardkami jak i lampki w kuchni. Jestem bardzo zadowolona wygląda to bardzo przytulnie tak jak uwielbiamy:).

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz