niedziela, 31 maja 2015

Targ Kwiatowy.

Usłyszeliśmy o nim i postanowiliśmy się na niego wybrać. Korzystając z tego że znowu mieliśmy weekend wolny , wybraliśmy się w piątek po mojej pracy tak aby fajnie zacząć weekend :)
Pogoda jak zwykle typowo Irlandzka w kratke, więc był deszcz i też słońce.Wybraliśmy się pieszo a okazało się to dosyć daleko , więc przy okazji mieliśmy długi spacer to nic że w deszczu ;))
Przywitały nas różne aranżacje ogrodów więc chciałam zobaczyć więcej spodziewałam się czegoś superowego i tu się zawiodłam... był obszar kwiatowy , niby były ogródki , stroiki jakieś konkursowe ale oprócz tego masa innych stoisk z duperelami... oceniam to jako średnie ale i tak fajnie było się troche rozwerwać,Dostałam małego kaktusa w biedronkowej doniczce :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz