niedziela, 15 lutego 2015

Wiosna w powietrzu - spacer na pola golfowe...

Hej misiaki! Wczoraj , gdy zobaczyłam ' co dzieje się za oknem' decyzja była 5 minutowa , ogarniamy się i pędzimy na spacer takiej pogody nie można było zmarnować.Napędzona koktajlem malinowo- jagodowym oraz normalny snem narescie! Miałam energi co nie miara.Ale było cudownie , przyjemne promienie słońca , lekkie wiosenne powietrze , aż nie chciało się wracać do domu :) wziełam ze sobą aparat i porobiłam troche zdjęć krajobrazowych tak na rozgrzewke ' po zimie' ;)
Do domu zagonił nas głód oczywiście hehe ale że pomyślałam o tym wcześniej i zamiast porannej kawy zrobiłam nam zdrowy obiadek.Tak więc nie musieliśmy pędzić z myślą że jeszcze trzeba coś ugotować a zwyczajnie z uśmiechem bo wszystko gotowe czekało :D tak wyglądało przed walentynkowe po poludnie... a o walentynkach za chwile w kolejnej notce.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz