niedziela, 25 stycznia 2015

Karolkowa sesja.

Nareście udało mi się namówić mojego Karolka na sesje , zwleka nie lubi , denerwuje się bo... nie umie nastawić aparatu tak często robi zdjęcia ;) Będe mu ględzić aż się nauczy hehe...
Nie wyszło tak fajnie jak chciałam ale pech chciał że gdy wszystko zostało już przygotowane w naszym ciasnym mieszkanku rozbolała mnie ząb ale i tak dzielnie pozowałam hehe obiecał że sesje powtórzymy oby oby ;) no to patrzcie na efekty ;) buziaki!
Chodziło mi o prostote którą lubie , czarne tło czarne ubranie , prostota podkreślająca urode ;)










Jak wiadomo modelka ze mnie żadna ale jak ma się odpowiedni sprzęt to niby dlaczego nie zrobic kilku zdjęć dla potomnych ;) staram się tego pilnować , jak narazie wielkich zmian we mnie nie zauważyłam wiecznie wyglądam na gimnazjum ale to dobrze oby jak najdłużej :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz