sobota, 4 października 2014

Malta dzien 4 - ostatni

No i moje opisy o naszych Maltańskich wakacjach dobiegaja końca.
Niby dzień ostatni a powiem wam , że najlepszy z tego względu że udało mi się spełnić moje marzenie a mianowicie pływać z delfinami... ale od początku.
Tak jak codziennie wstaliśmy z samego rana , alby mieć cały dzień na zwiedzanie. O 10 przyjechał po nas busik i pojechaliśmy do oceanarium.Byliśmy tam az do godziny 17 ale międzyczasie zobaczliśmy show z fokami poźniej karmienie papug , nastepnie pokaz papug ar nie sądziłam że to aż takie mądre bestie! uśmialiśmy się tam niesamowicie.Natępnie pokaz delfinów i moja wisienka na torcie czyli pływanie z nimi!
Stesowałałam się niesamowicie , ale gdy już tam weszłam dotknełam ich skóry cały strach ze mnie zszedł a uśmiech nie schodził mi z twarzy!uczucie niesamowite , polecam każdemu. noski maja mokre jak koty a ich skóra to coś niesamowitego mega delikatna ...samo pływanie nie trwało długo w basenie byliśmy z nimi okolo 20-30 minut.Następnie były zdjęcia i to takie które podziwiałam na broszurce ....
Ogólnie w oceanarium były jeszcze żółwie błotne i terrarium , wszysto zobaczycie zaraz na zdjęciach.miłego oglądania!























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz