wtorek, 13 marca 2018

2 miesiąc Frania





            Osiągnięcia :

- Mocno brykam nożkami i nogami , podążam wzrokiem gdy zobacze zabawke i usłysze znajmowy głos , polubiłem chlapanie się w wannie ( czasami uda mi się nawet wylać troche wody ;) , już zaczynam pierwsze rozmowy z rodzicami  narazie odpowiadam od czasu do czasu śpiewnym guu , gdy mi coś nie pasuje potrafie się pożalić nawet przez smoczek ;)  czasami uda mi się włożyć / wyjąć sobie smoczek ;)  nie lubie być sam płacze tak długo aż ktoś nie przyjdzie do mnie zagadać , przejołem łóżko rodziców udało mi się przespać tam jedną całą noc!  , ucze się podnosić głowke narazie podniose kilka razy i sobie zasypiam z główką na boczek :)  urosło mi więcej włosków chociaż nadal mam z tyłu wytarty ich placek ;) mama chce mi kupić grzebień.







Ulubione zdjęcia :


- Zaczeliśmy się więcej bawić z mamą :)

- Udało mi się potrzymać troszke główke do góry.
- uśmiech z rana do taty

- co tato za miny do mnie stroi ?

- a taki ze mnie przystojniak !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz