czwartek, 16 czerwca 2016

Phone mix - Maj

To zawsze dla mnie wyjątkowy miesiąc , kojarzy mi się z moim ukochanym bzem , ciepłem promieni słońca i takim spokojem... w tym roku był to inny maj... pełen emocji , wyczekiwania na nasz piękny dzień- ślub! stresowałam się z deka żeby dopiąc na ostatni guzik jednak życie i tak to inaczej pokierowało ;)
Ostatnie nasze sesje fotograficzne jako narzeczeni , wypad do muzeum , obiady w knajpce , przeczytane kilka książek no i grile bo było bardzo ciepło :)
Kawy na tarasie a właściwie już na łące naszej , prywatnej bo przed domem ;)
dużo spacerów i podziwiania ostatnich drzew pełnych kwiatów .


                                       
                                                    - jeszcze z jednym :)


                                       
                                                        - jeszcze narzeczeni

                                     
                                         - poranna kawka i piękny bukiet

 
                       - spacer na koledz i zbieranie cudownie pachnących "dzwonków "


                                          - orzeźwiający arbuz w gorący dzień ! to jest to :)

- cudne widoki .

- w ciepły dzień.

- nie dało się przejść obojętnie wokół takiego widoku! 

- zaręczynowy wśród mleczy.

- gril <3

- dawno nie czytałam tego gatunku , było warto super książka

- troche wietrznie i kremowy trencz :)


- malinowo :)

- relaks z maseczką.

- strój dnia.

- po parysku ;)

- piękny poranek i dmuchawce przed domem.


- pyszne śniadanko.

- wycieczka do muzeum.

                              - cudny widok , niebieskie niebo i rzepak.

 - przed muzeum


- wieczorne niebo

                         - chińskie pyszności na talerzu


- bez ! ukochany.

mój wieczór panieński po hawajskiemu :)


- kura :P


- z przymróżeniem oka ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz