czwartek, 19 maja 2016

Niedziela w muzeum Decorative Art&History

Trafił nam się piękny weekend dla mnie cały wolny - strasznie się ucieszyłam i chciałam fajnie wykorzystać ten czas.Postanowiliśmy że wybierzemy się do kolejnego darmowego muzeum w Dublinie juz  jedno mamy na swoim koncie teraz czas na Art nie zawiedliśmy się było co oglądać i co najważniejsze było to ciekawe ;)
zawyca mnie to że w te darmowe muzea są robione naprawde porządnie.Widzieliśmy częśc o historii Irlandii , sztuke nowoczesną jak i piękne stare srebro meble i ubrania mi najbardziej podobała się ta część o histori - lubie oglądać starą broń , mundury i oznaki , jak i stare ubrania ,suknie nawet jedna znalazłam idealną na moją suknie ślubną ;))
Później poszliśmy na obiad to  świetnej knajpki z chińskim jedzeniem , najedliśmy się strasznie a raczej przejedliśmy :) na koniec była kaawa i do domu!
Mega fajny dzień wrociliśmy tak przyjemnie zmęczeni.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz