piątek, 1 kwietnia 2016

Phone mix - Marzec


       
                        - Wieczór pełen relaksu

                                             - kawa to zawsze dobry pomysł

                                      - wspólne śniadanie <3


                         - 2 godzinna "zima" ;)

                                            - wieczór z Eweliną

                                            - Selfie na dobry dzień haha

                                     
                                      - dzień kobiet , niebieskie lilie i naleśniki z jagodami na osłode :)


                                     
- pierwszy gril w sezonie - zdążyliśmy upiec kiełbaski zanim zrobiło się zimno sukcess ;)

                                      - wieczór ze scrabble

                    - psia opiekunka- bendzii u nas pomieszkuje - psia radość uwielbiamy :)

                                       - tak się śpi :D


      - nasze aktualne miasteczko , Celbridge.
                           
                                                 - spacer na pole

                      - zachody słońca ...

                - w drodze na autobus  do domu  - Dublin nocą.

                                          - tegoroczne pisanki
                                       - z bendzim :)

                                         - strój dnia :)
- koci sąsiad 
                                      - tak mnie żegna bendzi , gdy wychodze do pracy

                                         - piękny słoneczny dzień!! aż się miło wstaje :)


                                     - obserowany przez tajniaków haha

                                         - kilka wiosennych dni się u nas pojawiło

                                    - jest słońce , jest super !!!

                 - wypad na drinka ze znajomymi z pracy


                  - droga usłana żonkilami , cudowny widok !

                - wykorzytałam ładny dzień i wskoczyłam w moje złote baleriny

Podsumowując ten miesiąc : była jedyna i mam nadzieje że ostatnia odrobina śniegu , mieliśmy święta Wielkanocne bardzo miło spędzone , parapetówke która była tą średnio udaną , dzień kobiet i wyjątkowe niebiskie lilie dla mnie :) pierwszy gril , troche wieczorów przy skrable , więcej spacerów a to napewno za sprawą małego puczatego niedzwiadka ;) wypad na drinka po wieelu miesiącach , troche słonecznych dni ale czekamy na więecej! zapisałam się wreście do biblioteki i jestem bardzo szczęśliwa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz