sobota, 2 stycznia 2016

Phone mix - Grudzień.

Hej z małym poślizgiem , bo przed wstawieniem musze te zdjęcia zgrać i obrobić no i wybrać najlepsze ale jest tak jak postanowiłam kolejny mix z telefonu :) dla mnie to najlepszy sposób by złapać codzienność .Mam nadzieje że dorobie się małego kompaktu który będe mogła zastąpić aparat z telefonu lub chociaż telefon z aparatem który prześwietla zdjęcia co mnie bardzo wnerwia.Uwielbiam łapać każdą chwile :) tym razem miesiąc grudniowy ciepły przytulny i o pysznym jedzonku no i mega dużo lenistwa ;))


- 6 grudnia i mój prywatny mikołaj :))

                                     - Moje kociaki uwielbiam na nich patrzeć jak tak sobie leżą ;)
                                - no i wiadomo kto jest panem ;)
                                                   - zdjęcie z rączki profesjonalnie zwane "selfie" :D
                                                       i tu widać mój ulubiony łup z ciuchlandu koszula w drobne kwiatki
                                            odrazu się zakochałam!
                                   - 6 grudnia i tak cieplutko :) Karol odprowadza mnie na
                                         busa do praacy.
                                    - różowe winko i domowa pizza , najlepsza była!

                                             - świątecznie w pracy , ochydna sztuczna choina :D
                        - klimacik u Eweliny
- kolejne selfie tym razem wyjątkowe bo to pamiątkowe zdjęcie od tego dnia
zostałam w moim postanowieniu codziennego malowania się by czuć się ze sobą dobrze, 
o tym już pisałam 
                                       - kizie mizie z Tobim.
 - I love christmas - mój nowy sweterek do kolekcji świątecznych ;)
                                          - elegancko w pracy na pamiątke obym nie miała ich zbyt wielu , czaas się                                                        z tamtąd zmywać ...
                                    - kawa z rana bo bez tego od 5 rano na nogach się nie obejdzie ;)
                                        - świąteczne lenistwo
                                - świąteczne jedzonko , rybka po grecku i mandarynki muszą być :D
              - herbatka z cytrynką litrami w Grudniu :))
                              - mmm latte i domowe pierniczki - niebo!

                                         -  przed wigilją.
                                   - pierwszy dzień świąt.
                                       - tyle pyszności , wiele radości!:P

                                               śniadanko.
                                    - prosta wiadomość a mnie urzekła ach ta kochająca mamuśka :) miałam dobry                                       humor cały dzień .

                                - uśmiech od rana to jest to :)
                           - z miodem i cytrynką najlepsza!!
                                                z Eweliną.
- tego "pana" to już nie przedstawiam.
świątecznie '15


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz