sobota, 13 lipca 2013

4.

Czas napisać coś o nas . Od 6 miesięcy jestem w szczęśliwym związku ze wspaniałym facetem Karolem. Drugiego takiego się nie spotka.  Cudowny facet , rozpieszcza , dba i kocha bezgranicznie , codziennie sprawia mi małe(wielkie) przyjemności powtarza jaka jestem piękna , ile dla niego znacze i że wie iż  jestem jego drugą połówką , ma piękne i szczere oczy , zawsze mi pomoże i stara się żebym miała jak najpiej , gdyby mógł dałby mi gwiazde z nieba :) Ma poczucie humoru i jako jeden z nie wielu potrafi mnie rozbawić , czasami nawet do łez :) Przy nim ucze się spontaniczności i radości z pozornie małych rzeczy :) " na naszym koncie" mamy juz garść pięknych wpomnień , a jeszcze tyle życia przed nami :) Uwielbiamy wpolne spacery , fotografowanie i wieczorne maratony filmowe :) 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz