środa, 19 listopada 2014

Morze i góry w jeden dzień- tak to tylko Howth :)

Nie wiem czy już wspominałam ale miałam ostatnio aż 4 dni wolnego , postanowiłam wykorzystać je na maksa i wyjść z domu. Tak się złożyło że Karol musiał zrobić projekt do szkoły a ja mogłam mu w tym pomóc . Odpowiadałam za zdjęcia krajobrazowe , on to dokumentował w postaci filmów, gdy już cały film powstanie napewno pokaże go tutaj.Wybraliśmy się w niedziele , najpierw pogoda była wymarzona , dlatego na miejscu była kupa zwiedzających , później zrobiło się strasznie zimno ale nam to wcale nie przeszkadzało mieliśmy ciepłe kurtki na taki wypadek ;) ponadto zrobiliśmy sobie przerwe obiadową i zjedliśmy pyszną rybke i rozgrzaliśmy się gorącą czekoladą.Byliśmy w Howth a tak jak w tytule to miejsce gdzie jednego dnia jestes i nad morzem i w górach :). Niedziela była bardzo udana zrelaksowałam się na maksa i brakowało mi tego zmarzniętego nosa hehe.



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz